https://www.publico.es/sociedad/galicia-coronavirus-no-frena-caza-galicia.html
Sensacionalistas, é a única cualificación que se lle pode dar a tales comentarios, pois a realidade é que desde a situación en que vivimos non cabe solución algunha que non sexa o confinamento domiciliario exceptuando accións de forza maior, ese é o obxectivo e así o entendemos tanto cazadores como Goberno autonómico deixando unicamente aberta unha porta a unha situación límite na que fose imprescindible a intervención en aras de evitar un mal maior. Por tanto o comentario define a quen o realiza.
É bo que cada un saiba a quen ten e se poida ver que nin sequera respectan situacións límite para deixar de exercer posturas sensacionalistas. Que digan se non qué accións cinexéticas se realizaron en Galicia desde o confinamento. Por favor non confundan, OS CAZADORES somos un colectivo serio, respectuoso, responsable e, como non, solidario.
Por tanto menos sensacionalismo e máis seriedade, que toca arrimar o ombreiro e deixarse de bobadas. Vaia por diante a nosa solidariedade coa Xunta e co Goberno Central e como xa lles manifestamos de forma directa e privada aquí téñennos para o que necesiten.
Javier Nogueira Diz
Presidente da Federación Galega de Caza
Sensacionalistas, es la única calificación que se le puede dar a tales comentarios, pues la realidad es que desde la situación en que vivimos no cabe solución alguna que no sea el confinamiento domiciliario exceptuando acciones de fuerza mayor. Ese es el objetivo y así lo entendemos tanto cazadores como gobierno autonómico, dejando únicamente abierta una puerta a una situación límite en la que fuese imprescindible la intervención en aras de evitar un mal mayor. Por lo tanto el comentario define a quien lo realiza.
Es bueno que cada uno sepa a quien tiene y se pueda ver quienes ni siquiera respetan situaciones límite para dejar de ejercer posturas sensacionalistas. Que digan si no qué acciones cinegéticas se han realizado en Galicia desde el confinamiento. Por favor no confundan, LOS CAZADORES somos un colectivo serio, respetuoso, responsable y, como no, solidario.
Por lo tanto menos sensacionalismo y máàs seriedad, que toca arrimar el hombro y dejarse de tonterías. Vaya por delante nuestra solidaridad con la Xunta y con el Gobierno Central y, como ya les hemos manifestado de forma directa y privada, aquí nos tienen para lo que necesiten.