ACORDO MUTUASPORT E IBERALIA GO
Mutuasport e Iberalia Go! asinan un acordo para beneficiar aos cazadores federados
23/09/2024

Mutuasport, a mutua de seguros dos cazadores asinou un acordo de colaboración con Iberalia GO!, o canle líder en contidos de caza en España. Este acordo ten como obxectivo ofrecer vantaxes exclusivas aos cazadores federados asegurados con Mutuasport, reforzando o compromiso de ambas as entidades coa promoción e conservación da caza.

Grazas a este acordo, todos os asegurados de Mutuasport poderán gozar dun desconto de 20 euros na subscrición anual á aplicación de Iberalia GO!. Esta oferta comunicaráselles aos mutualistas a través de todos os soportes tanto de Mutuasport como de Iberalia GO!. A aplicación, iberalia GO!  ofrece acceso a 3 canles de TV en directo, un videoclub con máis de 3.000 documentais, viaxes de caza e moito máis, todo iso dispoñible en Smart TV, smartphones, tablets e computadores. A iniciativa busca achegar aínda máis aos cazadores aos valores e a cultura cinexética, permitíndolles acceder a unha ampla variedade de contidos especializados.

Dentro do marco deste acordo, anunciouse a produción da serie "Cazando con Mutuasport", que se emitirá proximamente en Iberalia. Esta serie de 3 programas centrarase na caza social en España, destacando a importancia das sociedades de cazadores na conservación das especies e o medio natural. A serie promete ofrecer unha visión próxima e auténtica da caza, subliñando o seu papel fundamental na xestión do medio ambiente.

Este acordo é parte dunha estratexia de comunicación máis ampla que Mutuasport implementou para informar aos seus asegurados sobre as vantaxes exclusivas que ofrece. Ademais, pon en valor o traballo constante que a mutua realiza en favor da conservación da fauna silvestre, a promoción da caza responsable e a defensa dos cazadores. Mutuasport investiu recentemente 540.809 euros en proxectos científicos que benefician ao sector cinexético.

José María Mancheño, presidente de Mutuasport e da Federación Andaluza de Caza, expresou o seu entusiasmo por esta colaboración: "Estamos moi contentos de traballar xunto a Iberalia GO!, unha compañía que comparte os nosos valores e compromiso coa caza. Este acordo non só ofrece beneficios directos aos nosos mutualistas, senón que tamén reforza a nosa misión de promover unha caza segura e responsable."

Pola súa banda, Manuel Mateos, director de Iberalia GO! engadiu: "En Iberalia GO!, estamos dedicados a comunicar os valores da caza a través dos nosos documentais e programas. Con Iberalia GO!, queremos levar estes contidos a todos os recunchos de España, ofrecendo unha plataforma accesible e de alta calidade para todos os apaixonados da caza."

Mutuasport e Iberalia GO! están convencidos de que este acordo será moi beneficioso para todos os cazadores federados, brindándolles acceso a contidos de calidade e reforzando o seu compromiso coa caza sostible e a conservación do medio natural.

Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal