ASEMBLEA MUTUASPORT
Mutuasport reitera o seu forte compromiso na defensa da caza en España
24/06/2024

Mutuasport celebrou, o pasado venres 21 de xuño, a súa Xunta Xeral de mutualistas en Madrid, coa participación da maioría dos delegados provinciais procedentes de diversas Comunidades Autónomas.

O presidente, José María Mancheño Luna, deu inicio ao evento xunto con todos os membros do Consello de Administración, expresando a súa gratitude aos presidentes pola súa presenza e o respaldo recibido de toda a comunidade de mutualistas e Federacións. E agradecendo a todos a súa confianza en Mutuasport.

En primeiro lugar e coa asistencia do Vicepresidente, Sergio Sánchez Mateu, de Javier Nogueira, responsable da área de Control Interno e de Javier Vergés, Xerente de Mutuasport, deuse traslado aos membros da Xunta Xeral dos preceptivos informes económicos, patrimoniais e de xestión da Mutua referidos ao ano 2023. Todos os parámetros económicos e patrimoniais presentados aos membros da Xunta Xeral lanzan resultados positivos e os niveis de solvencia económica, financeira e técnica cumpren os requisitos legais previstos polo ordenamento xurídico en materia de seguros e esixidos pola DGSyFP. Os asistentes aprobaron de maneira unánime as Contas Anuais do exercicio 2023, que inclúen o Balance, a Conta de Perdas e Ganancias, a Memoria, o Informe de Xestión do exercicio 2023, así como o informe da xestión social.

A nivel institucional e de xestión, a Xunta Xeral referendou o compromiso da caza social federada coa defensa da caza en España mediante a súa colaboración coa Fundación Artemisan e a RFEC nas proxectos Zorzales, Coturnix e Observatorio Cinexético, ratificando a decisión do Consello de Administración de Mutuasport de prorrogar o financiamento económico destes proxectos nos próximos anos por un importe de 540.809 euros debido á súa importancia estratéxica na defensa da caza no noso país.

Seguidamente e antes de finalizar a sesión, a Xunta Xeral deu por concluído o proceso electoral iniciado hai un mes acordándose a renovación de José María Mancheño Luna, no cargo de Presidente de Mutuasport así como de Javier Nogueira Diz, como Conselleiro pola demarcación de Galicia e de Jorge Pérez Cornejo pola demarcación territorial de Andalucía.

O presidente concluíu agradecendo unha vez máis a confianza depositada na Mutua e o respaldo á xestión realizada, engadindo: “Despois doutro ano de logros excepcionais, quero expresar o meu máis sincero agradecemento ao equipo de Mutuasport, ás Federacións Autonómicas de caza, ao equipo de Dirección e ao Consello de Administración. Xuntos, alcanzamos novas alturas, consolidamos unha Mutua limpa e saneada e demostramos unha vez máis que Mutuasport é sinónimo de excelencia, solidez e liderazgo no noso sector. Estou profundamente orgulloso do que logramos xuntos e estou ansioso por seguir adiante nesta emocionante viaxe no próximos catro anos”.