El edil indica que contactó ayer con Gil solicitándole que la sociedad actúe «inmediatamente con batidas de xabaril dados os enormes danos que se rexistran nas explotacións gandeiras».
Fernández insistió en su demanda dado que ya sufrieron los daños cuando se sembró el maíz y «agora e moi urxente porque o sector vive una forte crise que se esta agravando coa seca e non faltaba mais que o pouco millo que nos queda que o estrague o xabaril».
El concejal popular asegura que desde la presidencia de la Sociedad de Caza se entendió perfectamente la situación y «respondeu a petición comprometéndose a que este sábado empezarán as batidas de xabaril en Lalín».
El concejal del PP quiso agradecer públicamente al presidente de la Sociedad de Caza que comprenda la situación de los ganaderos y que la sociedad vaya a a actuar de inmediato.
«Agradecémoslle as batidas enormemente para que os gandeiros en vez de mirar se chove ou fai sol non teña que mirar cada día se o xabaril desfixo a súa colleita», aseguró ayer el edil del PP, Manuel Fernández.