ASEMBLEA RFEC
A RFEC celebra a súa Asemblea Xeral Ordinaria de 2024 con gran consenso
24/06/2024

A Real Federación Española de Caza (RFEC) celebrou, o sábado 22 de xuño, a súa Asemblea Xeral Ordinaria no Consello Superior de Deportes (CSD), dando comezo ás 11:00 horas cunha notable representación dos diferentes estamentos da caza en España.

A Asemblea Xeral Ordinaria estivo presidida por Manuel Gallardo, presidente da RFEC; Eduardo Cornejo, vicepresidente e director de competicións; Sergio Sánchez; vicepresidente económico, e Tomás Manzano, secretario xeral.

Durante o acto, os asembleístas mostraron o seu respaldo á xestión da Real Federación Española de Caza e puxeron en valor a importancia do traballo realizado, demostrando o bo estado de saúde do que goza a federación e a caza nestes momentos. Un recoñecemento que supuxo o colofón á xestión de Manuel Gallardo, debido a que se trata da súa última asemblea tras catro anos de mandato.

A Asemblea Xeral da RFEC, á que asistiron asembleístas de todo o país, aprobou por ampla maioría todos os puntos do día, entre os que figuran a acta de Acta da Asemblea Xeral Extraordinaria de decembro de 2023, a liquidación orzamentaria de 2023, o orzamento de 2024 e o informe de bo goberno. No ámbito deportivo, a Asemblea aprobou o calendario de competicións de 2024 con todas as datas nas que se van a desenvolver as probas do presente ano.

O presidente federativo, Manuel Gallardo, destacou a importancia de “seguir remando unidos cunha federación forte” para abordar os futuros retos do sector, incidindo no traballo “deportivo, social, económico, político e comunicativo que debe ter a RFEC para poder abordar o futuro da caza con garantías”.