MUTUASPORT
Mutuasport lanza nas redes unha nova serie “alerta cazador”
08/02/2024

Mutuasport comprácese en anunciar o lanzamento da súa nova serie, "Alerta Cazador", en colaboración co recoñecido equipo de Paco León. A serie aborda casos reais de accidentes de caza atendidos por Mutuasport, co obxectivo de concienciar aos cazadores sobre a importancia da seguridade e a necesidade de contar cun seguro completo.

A seguridade nas xornadas de caza é fundamental, e "Alerta Cazador" ofrece unha visión detallada de situacións reais, subliñando a necesidade de medidas preventivas e a importancia de dispoñer dun seguro que brinde amplas coberturas en caso de incidentes.

Desde Mutuasport, agradecen esta colaboración con Paco León e o seu equipo. A serie reflicte o compromiso continuo da Mutua coa seguridade de todos os cazadores, ofrecendo coñecementos valiosos e destacando a importancia da prevención.

Estamos seguros de que "Alerta Cazador" será unha ferramenta educativa efectiva, Mutuasport seguirá traballando para fomentar prácticas seguras no emocionante mundo da caza.

En Mutuasport, ademais de coidar aos cazadores e a súa seguridade, tamén é preciso promover as boas prácticas e o desenvolvemento da caza ética e responsable. Por esta razón, Mutuasport non escatimará esforzos en estudos científicos e campañas de comunicación en defensa da caza.

Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal