ESPECIES
Coello

Biblioteca Virtual
ARQUIVO DE INFORMACIÓN SOBRE ESPECIES

A Biblioteca Virtual é un punto de acceso a recursos bibliográficos dixitais  de lectura e consulta, destinado a todos aqueles que teñan inquedanzas en saber e coñecer sobre distintos aspectos das especies e da actividade cinexética. Esta iniciativa é froito do compromiso da Federación para dar respostas actuais as inquedanzas e necesidades do colectivo cinexético, fundamentalmente cazadores e xestores cinexéticos con inquietudes técnico-científicas.

Tras unha laboriosa recollida de información, a escolma necesaria, as correspondentes autorizacións dos seus autores e o tratamento informático necesario, ve a luz esta incipiente biblioteca virtual da FGC, con vontade de medrar e ensanchar o seu horizonte o longo do tempo, polo tanto aberta a participación. Encétase, nestes últimos días do ano 2010, cunha especie cinexética emblemática en Galicia: o coello de monte, e nos vindeiros meses iranse incorporando outros temas de interese para os cazadores.

O agradecemento da Federación a todos os que colaboraron neste proxecto, con entusiasmo e xenerosidade prestando desinteresadamente a súa obra.
Total de arquivos na Biblioteca: